Hard- en software voor bedrijven en particulieren
Zoeken
Winkelmandje
 
Klantenservice

Klantenservice

Wij helpen graag verder

Veelgestelde vragen

Wanneer kan ik mijn zending verwachten?

Je bestelling wordt over het algemeen geleverd binnen het tijdvak wat aangegeven staat bij het betreffende product, mocht het door omstandigheden anders zijn, zullen wij je hiervan op de hoogte brengen. Wij werken uitsluitend samen met gerenomeerde transportbedrijven als DHL, PostNL en UPS en verstrekken altijd een track&trace code per email om je bestelling gemakkelijk te kunnen volgen.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Je kunt betalen met onderstaande mogelijkheden:

  • iDeal: Veilig betalen met internetbankieren via je eigen Nederlandse bank.
  • Creditcards: Je kunt bij ons betalen met alle bekende creditcards.
  • Bankoverschrijving: Je ontvangt een extra email met aanwijzingen om de betaling via overschrijving te voldoen.
Hoe stuur ik mijn bestelling retour?

Mocht je niet tevreden zijn met je bestelling, kun je dat binnen 30 dagen na ontvangst van de producten aangeven. Na 30 dagen heb je nogmaals 14 dagen de tijd, mits ongebruikt en indien redelijkerwijs mogelijk in originele verpakking, het product aan ons retourneren zonder opgave van reden. Je krijgt dan het gehele  aankoopbedrag en eventuele verzend- en betaalkosten teruggestort. De kosten voor de retourzending komen voor eigen rekening.

Wil je een product retour sturen? Dat kan snel en gemakkelijk met ons retourformulier

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

In uw account kunt u al uw orders zien die u bij ons heeft geplaatst. Bij elke order staat de status van de desbetreffende order. Daarnaast ontvangt u een bevestigingsmail wanneer wij de bestelling hebben ontvangen en een track & trace code wanneer de bestelling is verstuurd.

Betaal ik verzendkosten?

De bezorging van al onze producten is gratis bij aankopen boven de €50,- voor Nederland en België. Zendingen voor minder dan €50,- brengen wij €5,95 in rekening.

Kan ik een gewenste bezorgdatum kiezen?

U kunt bij ons geen specifieke bezorgdatum kiezen. Binnnen Nederland worden meeste pakketten de dag na verzending geleverd. Sommige koeriers bieden echter de mogelijkheid aan om de bezorgdatum aan te passen.

Kan ik het bezorgadres van mijn bestelling wijzigen?

Ja, u kunt uw adres nog wijzigen voordat de zending is verzonden. U dient hiervoor telefonisch contact op te nemen via +31 70 318 10 10. Nadat de bestelling is verzonden dient u contact op te nemen met de koerier. Sommige koeriers bieden de mogelijkheid aan om de bestelling af te leveren op een afhaalpunt.

Wat is de garantieperiode van mijn bestelling?

Op al onze producten is de wettelijke garantie van toepassing. Wij garanderen dat elk door ons geleverd product voldoet aan de eisen van deugdelijkheid en bruikbaarheid. Voor de geleverde producten geldt naast de wettelijke garantie een fabrieksgarantie, zoals deze door de fabrikanten op haar producten wordt vastgesteld. Deze garantie geldt uiteraard onverminderd de wettelijke garantiebepalingen die wij tegenover u zullen nakomen.

Contact

Toch liever iemand spreken? Dat kan. Neem dan contact met ons op via het onderstaande nummer.

Telefoon
+31 70 318 10 10

Openingstijden Winkel

Maandag 10.00 - 18.00  op afspraak
Dinsdag 10.00 - 18.00  op afspraak
Woensdag 10.00 - 18.00  op afspraak
Donderdag   10.00 - 18.00  op afspraak
Vrijdag 10.00 - 18.00  op afspraak
Zaterdag 10.00 - 18.00  op afspraak
Zondag gesloten

Contactformulier